سرگرمی, تفریحی- هایپرسان - Hipersun.ir

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 87 admin
1 166 minagarmehei
0 78 minagarmehei
1 121 behi16
0 80 azita20
0 74 mehrdadabd
0 64 mehrdadabd
0 75 azita20
0 66 azita20
0 72 somayeh72
0 68 azita20
2 578 nazaninr
0 144 admin
0 164 admin
0 150 admin
0 143 admin
0 225 admin
0 179 admin
0 416 admin
1 309 souri92

اتفاق شرم‌آوری که برای یک دانش‌آموز پسر افتاد

«آراد» یکی از کاربران توئیتر، در یک رشته توییت، تجربه بد خود از آزارهای کلامی که در دوران دبیرستان در مدرسه پسرانه توسط معلمش تجربه کرده بود را بازگو کرده که واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشته.

اتفاق شرم‌آوری که برای یک دانش‌آموز پسر افتاد

آراد نوشته: دبیرستان که بودم یه معلم هندسه داشتیم همیشه تیکه‌های جنسی می‌پروند و فکر می‌کرد لابد خیلی باحاله. اما یه بار پاشو از مزه‌پرونی و شوخی فراتر گذاشت. داشت نمره‌ها رو می‌خوند، به من که رسید گفت فلانی نمره‌مو خوند. ۱۵ شده بودم. سرشو بالا کرد منو که دید حرف بیشرمانه ای زد که کل کلاس رفت رو هوا و پس از دقایقی بالای سرم آمد و باز با آن ادبیات زشت و زننده مرا آزار لفظی قرار داد.


منم قاطی کردم وسایلمو جمع کردم رفتم رو صندلی تکی جلوی کلاس نشستم. بیشتر از رفتار اون معلم، پچ‌پچ بچه‌ها بود که داشت حالمو بهم می‌زد. فوری‌ام خبرش تو کل کلاس‌ها پخش شد و تا آخر روز نگاه سنگین و نامتعارف همکلاسی‌ها اذیتم میکرد.

رفتاز زشت و دور از ادب این فرد حتی بیرون از مدرسه هم ادامه یافت که تا طی کردن مسیر مدرسه تا خانه بسیار اذیت شدم و لحظات تلخ و پراسترسی بر من گذشت.

آپدیت1:

-من یکی از بهترین دبیرستان‌های غیرانتفاعی تهران درس خوندم.

-درسته که دبیرستانی بودم ولی از اون بچه‌های آروم و خجالتی بودم.

آپدیت۲:

من متاسفانه خیلی به حق و حقوق خودم واقف نبودم و این ایراد به من وارده. حتی تا قبل این توییت هرکی ازم می‌پرسید تا حالا مورد تعرض روانی  - کلامی قرار گرفتی می‌گفتم نه. درصورتی که بارها این شرایط تلخ و وحشتناک را تحمل کردم و حرفی نزدم.

مطالب پيشنهادي

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها