سرگرمی, تفریحی- هایپرسان - Hipersun.ir

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 87 admin
1 166 minagarmehei
0 77 minagarmehei
1 120 behi16
0 79 azita20
0 73 mehrdadabd
0 63 mehrdadabd
0 74 azita20
0 64 azita20
0 72 somayeh72
0 67 azita20
2 578 nazaninr
0 143 admin
0 163 admin
0 149 admin
0 142 admin
0 224 admin
0 178 admin
0 416 admin
1 308 souri92

پاییز رویایی دختر علی دایی در لندن / لوکیشن عکاسی پاییزی خانم بلاگر + عکس

عکس جدید دختر علی دایی را ببینید.

پاییز رویایی دختر علی دایی در لندن / لوکیشن عکاسی پاییزی خانم بلاگر + عکس

اینستاگرام دختر علی دایی با انتشار عکسی از او در یکی از لوکیشن های خاص پاییزی در لندن به روز شده است.  دنیز دایی در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۳۸۱ و به میلادی در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۴ به دنیا آمده است. او در انگلیس به تحصیل می پردازد.

پاییز رویایی دختر علی دایی در لندن

پاییز رویایی دختر علی دایی در لندن / لوکیشن عکاسی پاییزی خانم بلاگر + عکس


بیوگرافی دنیز علی دایی

دنیز دختر بزرگ علی دایی است که بزرگ شده در لندن است و درنتیجه با فرهنگ آن کشور رشد کرده است. دنیز در اینستاگرام بسیار فعال است و به طور جدی و حرفه ای رقص را دنبال می کند. دختر علی دایی به دلیل پوشش و عکس هایش دارای حواشی زیادی است چراکه با فرهنگ ایرانی ما مطابقت ندارد. دنیز یکی از برترین دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل از مقطع دبیرستان‌های انگلیس است. دختر بزرگ علی دایی یک سگ خانگی بسیار کوچک دارد. او مجرد است. دنیز دارای یک خواهر ناتنی به نام نورا است.


دختر علی دایی کجا زندگی می کند؟

دنیز در تهران به دنیا آمده است. او ملیت ایرانی دارد اما همان طور که اشاره شد در لندن ساکن است. درواقع دختر بزرگ علی دایی به همراه مادرش در لندن زندگی می کند.

همسر سابق علی دایی

ماجرای ازدواج اول علی دایی به سال ۸۱ برمی گردد؛ علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان پس از فوت پدرش در سال ۸۱ با یکی از آشنایان دورشان به نام مهسا  ازدواج کرد که البته به اشتباه در بسیاری جاها نام او مریم عنوان شده است اما دنیز دخترش در اینستاگرام خود در پستی که مربوط به تولدش است خطاب به مادرش نوشته : مامان مهسا. حاصل ازدواج علی دایی با همسر سابقش تولد دختری بود که دنیز نام دارد. البته ازدواج علی دایی و همسر اولش به طلاق انجامید. علی دایی هنگامی که با همسر سابق خود ازدواج کرد و زر یک سقف رفت ۲۵ ساله بود. او و همسرش مریم پس از جدایی بر سر حضانت دنیز، دخترشان اختلاف داشتند و کارشان حتی به دادگاه کشید.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها