سرگرمی, تفریحی- هایپرسان - Hipersun.ir

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 87 admin
1 166 minagarmehei
0 77 minagarmehei
1 120 behi16
0 79 azita20
0 73 mehrdadabd
0 63 mehrdadabd
0 75 azita20
0 64 azita20
0 72 somayeh72
0 67 azita20
2 578 nazaninr
0 143 admin
0 163 admin
0 149 admin
0 142 admin
0 224 admin
0 179 admin
0 416 admin
1 308 souri92

اتهام غیراخلاقیِ عجیب به هانیه توسلی

اتهام غیراخلاقیِ عجیب به هانیه توسلی

بی توجهی مسافران مرد مترو به دو دختر بی حجاب +عکس

انتشار تصویری از یک واگن قطار متروی تهران در میان کاربران فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

اتفاق شرم‌آوری که برای یک دانش‌آموز پسر افتاد

«آراد» یکی از کاربران توئیتر، در یک رشته توییت، تجربه بد خود از آزارهای کلامی که در دوران دبیرستان در مدرسه پسرانه توسط معلمش تجربه کرده بود را بازگو کرده که واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشته.

عکس افشاگرایانه یک شهروند از مترو تهران

یکی از کاربران فضای مجازی باانتشار این عکس نوشت: زاکانی امروز گفته در ایستگاه ها دوربین داریم اما در داخل واگن دوربین نداریم!

بغل کردن ۲ دانشجو در دانشگاه تهران، دردسر شد

رئیس دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی دانشگاه تهران تذکر مأموران حراست دانشگاه به دانشجوی دختر به دلیل بی حجابی و از حال رفتن این دانشجو را رد و تاکید کرد که تذکر مأمور به دلیل «بغل کردن دانشجوی دختر و پسر» بوده است.

ترفند دختران دانش‌آموز برای پوشاندن آرایش خود

نزدیک به سه سال دور بودن بچه‌ها از آداب مدرسه و غیرحضوری شدن کلاس‌ها به بهانه‌های مختلف کرونا، آلودگی هوا و حتی کمبود گاز و سرما باعث شده برخی بچه‌ها سبک زندگی متفاوتی را برای خودشان پیش بگیرند.

سامانه یکپارچه خودرو حذف شد / فروش مستقیم توسط خودروساز

صدا و سیما/ منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، در گفت و گویی اعلام کرد که روش فروش خودرو تغییراتی داشته است و سومین سامانه یکپارچه فروش خودرو برگزار نمی شود.

دردسر ساز شدن رقص دختران دانش آموز با آهنگ دافی برای مدیر مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به دنبال اجرای برنامه غیرمتعارف در یکی از مدارس کرمان مدیر مدرسه متخلف برکنار و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.

عکس پربازدید از یک بیلبورد جالب در معابر تهران

انتشار تصویر یکی از بیلبوردهای تهران با دیالوگی از فیلم «اتوبوس شب» در معابر پایتخت در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

شکایت مجری زن از صداوسیما بخاطر آزار و اذیت غیراخلاقی!!

شینا شیرانی مجری سابق صداوسیما که سال گذشته به دلیل انتشار فایل صوتی مبنی بر آزار و اذیت جنسی توسط یکی از همکارانش, از ایران خارج شد, حالا می گوید از صداوسیما شکایت کرده است.

مردم درباره قاتل ستایش 6 ساله چه میگویند؟

تحقیقات جنایی درباره جنایتی که در آن دختری 6 ساله به نام «ستایش» قربانی شده درحالی ادامه دارد که هنوز مشخص نیست متهم این پرونده آنچه روی داده را به تنهایی مرتکب شده باشد. این در حالی است که کارآگاهان پلیس 2 شب قبل این پسر را برای بازسازی صحنه قتل به خانه اشان آوردند.

شیوه جدید بدحجابی در تهران

افراد بدحجاب این روزها شیوه جدیدی برای بدحجابی هنگام رانندگی و فرار از دست مجریان قانون پیدا کرده‌اند و با این شیوه کسی مانع حرکت خودرویشان نمی‌شود.

اغفال بیش از 100 دختر با ترفند سایت همسر یابی

مهندس قلابی كه به اتهام اینترنتی اغفال ۱۵ دختر جوان بازداشت شده است در اعترافات تازه‌اش مدعی شد: به بیش از یكصد دختر جوان پیشنهاد ازدواج داده و با ترفند‌های مختلف از آنها كلاهبرداری كرده است.

آزار و اذیت شطرنج‌ باز روس در تهران! +عکس

یک سایت خبری روسی ادعا کرد که در حاشیه رقابت‌های گرند پری جهانی در تهران، دو شطرنج باز خانم که برای استراحت به پارک رفته بودند مورد آزار قرار گرفته‌اند.

این عکس از 22 بهمن در ایران سوژه خارجی ها شد

دو نوجوان ایرانی که در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت کرده اند، تصویر شعار (مرگ بر آمریکا) را در دست دارند،

جنجال شنا کردن مختلط زنان و مردان برهنه در ایران +عکس

در اتفاقی عجیب تصاویری توسط یک عکاس خارجی منتشر شده است که حاکی از شنای مختلط زنان نیمه عریان در کنار مردان است و در توضیح آن ذکر شده این تصاویر مرتبط با شنای زنان و مردان در ایران است!!!

جنجال عکس لخت سه حوری در دیدار روحانی و پاپ +عکس

عکسی جنجالی از تصویر سه حوری بهشتی کاملا برهنه در تابلوی پشت سر روحانی و پاپ رهبر کاتولیکهای جهان ، مدتیست دست به دست در شبکه های اجتماعی میگردد .

دستگیری دختران جوان بخاطر تجاوز به مردان! +عکس

به گزارش هایپرسان این خانم ها هنگامی که سوار بر خودروی یکی از قربانیان بودند، تصادف میکنند و بدین ترتیب پلیس در تحقیقات خود متوجه حقیقت میشود.

دستگیری دختر و پسری که در رشت رقص خیابانی کردند +عکس

پس از جنجال رقص آزادانه و مختلط دختران و پسران در خیابانهای رشت ، اینک خبر دستگیری این افراد به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شد.

دختران دانشجویی که زیبا هستند از استاد نمره بیشتری می گیرند!

تحقیقات نشان می دهد زیبایی باعث افزایش معدل می شود البته در کلاس های حضوری!