سرگرمی, تفریحی- هایپرسان - Hipersun.ir

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 87 admin
1 166 minagarmehei
0 77 minagarmehei
1 121 behi16
0 79 azita20
0 74 mehrdadabd
0 63 mehrdadabd
0 75 azita20
0 64 azita20
0 72 somayeh72
0 67 azita20
2 578 nazaninr
0 143 admin
0 163 admin
0 149 admin
0 142 admin
0 225 admin
0 179 admin
0 416 admin
1 309 souri92

علت اصلی کاهش میل جنسی مردان

سلامت فیزیکی و رابطه جنسی یکی از نشانه های رابطه سالم در میان زوج هاست. شاید در ابتدای رابطه همسر شما تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی با شما نشان دهد، اما ممکن است به تدریج و با بالا رفتن سن تمایلات او نیز تغییر کند

این پسرها هرگز با دخترها ازدواج نمی کنند

عده زیادی از دختران برای همرنگی با دوستان و فاصله گرفتن از سنت ها، به درخواست های دوستی پاسخ مثبت می دهند و امیدوارند که این دوستی به ازدواج ختم شود.

بهترین روش ها برای رسیدن به آرزوها

رویاهای بزرگ در انسان باعث ایجاد انگیزه و تحرك میشود. زمانیكه به رویاهای خود می‌اندیشید به سمت مسیری كه به آن علاقه‌مند هستید راهی باز می‌كنید.

طرز تهیه ترشی به سبک مادربزرگ ها

درست کردن ترشی در فصل پاییز یکی از رسوم های قدیمی ما ایرانیان است. در این مقاله به شما چند نکته مهم برای درست کردن ترشی را آموزش می دهیم.

لباسی که جورجینا همسر رونالدو روز ملی عربستان را با آن جشن گرفت

جورجینا رودریگز، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، جمعه ۳۱ شهریور، روز ملی عربستان سعودی را با نوشیدن قهوه عربی و دود بخور معطر جشن گرفت.

خانمها مراقب باشند در رابطه جنسی این اشتباهات را نداشته باشند

متخصصین روابط جنسی می‌گویند زن‌ها هم به اندازه مردان در روابط جنسی دچار اشتباه می‌شوند. در زیر به شش مورد از متداولترین اشتباهات جنسی خانم‌ها اشاره می‌کنیم.

بهترین سن بارداری برای زنان

به گزارش هایپرسان ، بر اساس نتايج تحقیقات محققان پزشکی زنانی که در سنین 25 تا 29 سالگی باردار می شوند در بهترین سن بارداری قرار داشته اند و نوزادان آنها کمترین عوارض و بیماری های جنینی را دارا هستند.

انتظارات خانم ها در زندگی زناشویی از شوهرشان چیست؟

از این رو در این مطلب قصد داریم در خصوص مواردی صحبت کنیم که هر خانمی مایل است همسرش در مورد او بداند و درک کند. پس با ما همراه باشید. با خواندن این مطلب متوجه می شوید همسرتان از شما چه می خواهد.

خداوند هیچگاه از شیطان نخواست تا به آدم سجده کند

مفهوم سجده بر آدم با مفهوماتی که از دیگر آیات قرآن کریم به دست می‌آید همخوانی ندارد، چرا که خداوند در آیات قرآن سجده بر غیر خود را شرک می‌داند.

حضرت عزرائیل چگونه می‌میرد؟/ انسان‌هایی که لیاقت دیدار فرشته مرگ را ندارند

عزرائیل به چه معناست؟ کیست؟ چگونه جان می‌گیرد و چگونه جان می‌دهد؟

با خواندن این اذکار و ادعیه خواستگاری تان رد نمی شود

نقل شده که هرکس این سوره قرآن را با خود همراه داشته باشد و نزد کسانی که خواهان تزویج با آنان است برود، به او همسر می‌دهند.

آموزش تهيه پيتزا بدون فر و در پيک نيک

در این مطلب طرز تهیه یک پیتزای متفاوت و خوشمزه را بدون نیاز به داشتن فر و قابل تهیه در پیک نیک و حتی روی ذغال را به شما آموزش میدهیم . با هایپرسان همراه باشید تا طرز تهيه پيتزا پيک نيک، پيتزاي خوشمزه با مواد لذيذ و خوش طعم را ببینید

روش بزرگ کردن باسن بدون نیاز به ایمپلنت و ورزش

باسن یکی از عضلات بزرگ و مهم در میان دیگر عضلات ماست. و داشتن باسنی با اندازه‌ی مناسب هم بخشی از تناسب اندام است که باید به آن برسیم.

آمار بالای تمایل دختران ایرانی به همسر دوم شدن

آمار بالای تمایل دختران ایرانی به همسر دوم شدن

اعمال روز اربعین حسینی

“اربعین حسینی” در راه است، پس فردا بیستم صفر میعادگاه دل‌های عاشقی است که سوگواره اشک و ماتم سیدالشهدا(ع) را در چهل منزل طی کردند.

فلافل؛ غذای حاضری مناسب سرد مزاجان

مجله آشپزی مثبت – دکتر مینا محبی*: این غذا مناسب حال جوانان و خصوصا سرد مزاجان می باشد و برای اطفال به عنوان ساندویچ مدرسه گزینه بسیار مناسبی است.

خانم ها حواس تان به لباس زیرتان باشد!!

لباس زیر یکی از نکاتی است که ممکن است نادانسته بیمارتان کند و شما هیچ اطلاعی از آن نداشته باشید. خانمها نسبت به آقایان باید توجه بیشتری به لباس زیرشان داشته باشند.