سرگرمی, تفریحی- هایپرسان - Hipersun.ir

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 87 admin
1 166 minagarmehei
0 77 minagarmehei
1 121 behi16
0 79 azita20
0 74 mehrdadabd
0 63 mehrdadabd
0 75 azita20
0 64 azita20
0 72 somayeh72
0 67 azita20
2 578 nazaninr
0 143 admin
0 163 admin
0 149 admin
0 142 admin
0 224 admin
0 179 admin
0 416 admin
1 309 souri92

علت اصلی کاهش میل جنسی مردان

سلامت فیزیکی و رابطه جنسی یکی از نشانه های رابطه سالم در میان زوج هاست. شاید در ابتدای رابطه همسر شما تمایل زیادی به برقراری رابطه جنسی با شما نشان دهد، اما ممکن است به تدریج و با بالا رفتن سن تمایلات او نیز تغییر کند

زنان کدام روز هفته تمایل بیشتری به رابطه جنسی دارند؟

تحقیقات نشان می‌دهد که هورمون‌های جنسی در چرخه‌ی قاعدگی زن در بدن او ترشح می‌شود، مانند هورمون استرادیول و پروژسترون، که بر روی میزان تمایل جنسی او تأثیر می‌گذارد و به داشتن رابطه جنسی بیشتر می‌انجامد.

این جملات زندگی زناشویی تان را دگرگون می کند، مراقب باشید!!

جملات بسیاری در زندگی زناشویی تان وجود دارد که تاثیر بسیاری بر رابطه بین شما و همسرتان می گذارد. اگر میخواهید یک زندگی زناشویی عاشقانه داشته باشید از این جملات غافل نشوید.

مشکل ارگاسم برای زنان در رابطه جنسی

شاید به جای آنکه بگوییم برخی زنان در رابطه جنسی به ارگاسم نمی‌رسند، بهتر است بگوییم به ارگاسم نزدیک می‌شوند. در این مطلب در مورد این مشکل صحبت خواهیم کرد.

حامله شدن دختر در دوران نامزدی و عقد

باردار شدن دختر در دوران نامزدی و عقد ممکن است در بین برخی از زوجین اتفاق بیفتد و شاید هیچ زوج جوانی که در دوران نامزدی است دوست نداشته باشد در دوره شیرین عقد بچه دار شوند.

رضایت جنسی با سایز آلت تناسلی؟!

خیلی از آقایان اشتباهاً تصور می کنند که فقط مردهایی که سایز آلت جنسی شان بزرگ است می توانند همسرشان را به خوبی ارضاء کنند. تصور غلط آنها این است که خانمها فقط دنبال مردهایی هستند که آلت جنسی بزرگی دارند و اهمیتی برای بقیه مردها قائل نیستند.

چرا صبح بهترین زمان برای رابطه جنسی است +دلایل علمی

بسیاری از ما به گونه ای شرطی شده ایم که رابطه جنسی را امری پیش از خواب تلقی مینماییم، که البته میتواند بدین گونه نیز باشد.

عدد رابطه جنسی تان را پیدا کنید +عکس

مزایای رابطه جنسی بستگی به تعداد دفعاتی دارد که این کار را انجام می دهید. بنابراین باید بتوانید عدد مورد نظرتان را پیدا کنید.

پاسخ به سوال در مورد رابطه جنسی زیاد

آیا شما چیزی از شیدایی جنسی (Hypersexuality) میدانید ؟ آیا اطلاع دارید چه کسانی به آن مبتلا می شوند و چگونه درمان کنیم؟ برای دانستن این موارد با هایپرسان همراه باشید

روش های جلوگیری از درد هنگام رابطه جنسی 18+

درد شدید در هنگام نزدیکی جنسی به چه علت است ؟ رابطه جنسی دردناک به چه علت است؟

بوسیدن همسر فوایدی دارد که عمراً بدانید!

همه ما می دانیم که بوسه روی روابط زناشویی می تواند تاثیر بسیار مهمی داشته باشد. در منابع مختلف توصیه شده است که حتما حداقل روزی یک بار همسرتان را ببوسید.

ﭼﺮﺍ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﻨﺴﯽ ﺳﺮ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﺪ؟

در مورد سردرد های بعد از رابطه جنسی باید گفت علل مختلفی باعث بروز آنها می شود. برخی از سردرد ها ناشی از فشاری است که در حین نزدیکی به گردن و عضلات نگهدارنده گردن و پس سر وارد می شود.

آموزش ماساژ دادن خانم ها قبل از رابطه جنسی

بسیاری از آقایون از ما سوال میکنند راههای ارضا شدن عمیق خانومها به چه صورت است.

چطور هیجان نامزدی را کنترل کنید؟

یكنواختی و بی تنوعی در زندگی مشترك یكی از عوامل ایجاد دلسردی و دوری زن و مرد چه در دوران نامزدی و چه پس از آن و در زندگی مشترك است. یکنواختی با خود بی حوصلگی، دلسردی، کسلی و بی اهمیت شدن به همه چیز و... را به همراه می آورد. به همین دلیل است كه وقتی وارد زندگی افراد می شود میان زن و مرد دلسردی و دوری ایجاد می كند.

برچسب ها

, ,