زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 8:40 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 68
نویسنده پیام
azita20 آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضویت: 12 /3 /1395

تشکر شده : 8
ساخت آيفون ? شروع شد؛ توليد آيفون ? پلاس در ابهام
تنها چند ماه تا عرضه‌ي آيفون ? باقي‌مانده و براساس اطلاعات منتشر شده، اپل سفارش توليد ?? ميليون دستگاه آيفون جديد داده است.
امروز هم اطلاعات جديدي درباره‌ي روند ساخت اين گوشي منتشر شده که با توجه به آن‌ها اپل روند توليد آيفون ? را شروع کرده و اين محصول در شرکت Pegatron در حال ساخت است.

شايعات مي‌گويند که توليد آيفون ? شروع شده، اما توليد آيفون ? پلاس با مشکلاتي همراه است.

براساس گفته‌هاي OnLeaks@ اپل فعلا مراحل توليد آيفون ? معمولي را شروع کرده و سپس کار ساخت آيفون ? پلاس را هم شروع خواهد کرد. به نظر مي‌رسد که آيفون ? پلاس توسط شرکت Foxconn ساخته خواهد شد.

البته در برخي ديگر از شايعات گفته شده که اپل در روند توليد آيفون ? پلاس با مشکل مواجه شده و نتوانسته دو دوربين پشت براي اين گوشي طراحي کند و به همين دليل احتمال دارد که ايده‌ي دو دوربين پشت براي آيفون ? پلاس اجرايي نشود. اگر اين خبر صحت داشته باشد، بار اولي نيست که اپل در زمان توليد آيفون جديد آن را تغيير مي‌دهد.

دوسال پيش در زمان ساخت آيفون ? و آيفون ? پلاس، اپل سفارش توليد شيشه‌هايي از جنس ياقوت کبود به شرکت GT eventually داده بود، اما اين شرکت ورشکسته شد و آيفون ? با صفحه نمايشي با شيشه‌ي معمولي راهي بازار شد.

در حال حاضر ساخت آيفون ? شروع شده و به احتمال زياد بايد شاهد تغييرات زيادي در اين گوشي باشيم. شايد شايعاتي که درباره‌ي اين گوشي منتشر شده بودند، حقيقت نداشته باشند.

امضای کاربر : پمپ خلاء
یکشنبه 30 خرداد 1395 - 22:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :