سرگرمی, تفریحی- هایپرسان - Hipersun.ir

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 87 admin
1 166 minagarmehei
0 78 minagarmehei
1 121 behi16
0 79 azita20
0 74 mehrdadabd
0 63 mehrdadabd
0 75 azita20
0 66 azita20
0 72 somayeh72
0 68 azita20
2 578 nazaninr
0 144 admin
0 164 admin
0 150 admin
0 143 admin
0 225 admin
0 179 admin
0 416 admin
1 309 souri92

زن و شوهری که فهمیدند برادر و خواهر هستند + عکس

در این مطلب، با زن و شوهری که فهمیدند برادر و خواهر هستند آشنا می شویم. چند روز پیش یک ویدیو بسیار حاشیه برانگیز در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شد و در طول این ویدیو، زن و شوهر آمریکایی فاش کردند که بعد از 11 سال زندگی فهمیده اند که برادر و خواهر می باشند. واکنش گسترده کاربران به این ویدیو باعث شد تا این خبر در رسانه های پرمخاطب جهان هم بازتاب داده شود.

 

متاهل بودن و همسر داری در این دوره و زمانه به اندازه کافی سخت است. خیلی چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند، مانند خیانت شریک به طرف مقابل یا خسته شدن از زندگی مشترک و در نتیجه طلاق گرفتن. وقتی صحبت از تقسیم زندگی با شخص دیگری به میان می آید، باید بدانید که در این عصر مدرن، خطرات زیادی وجود دارد. مثلا اینکه بفهمید که همسر شما در واقع یکی از اعضای خانواده بیولوژیکی تان است.

 

ازدواج برادر با خواهر آمریکایی
این روزها و در نتیجه مواردی مانند فرزندخواندگی، طلاق و رها کردن فرزندان و تولد نوزادان از طریق اهداکنندگان اسپرم، تعداد خواهر و برادرهایی نمی دانند عضو یک خانواده اند، بیش از همیشه است. چیزی که امروزه و در کشورهای غربی نادیده گرفته می شود این است که هر فردی یک خانواده بیولوژیکی دارد. علیرغم حقوق حریم خصوصی، این افراد سزاوار این شانس هستند که یکدیگر را بشناسند.


زن و شوهری که فهمیدند برادر و خواهر هستند + عکس

در غیر این صورت، آنها در معرض خطر یک ازدواج تصادفی هستند. چندی روز پیش، یک زوج آمریکایی فاش کردند که پس از 11 سال ازدواج و دو فرزند متوجه شدند که خواهر و برادر هستند. اعلامیه آنها در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شد. در این ویدئو مردی دیده می شود که می گوید او و همسرش 11 سال است که با هم زندگی می کنند و اکنون دو فرزند نیز دارند، اما اخیراً متوجه شده اند که خواهر و برادر هستند.

 

این زن و شوهر چگونه متوجه شدند که برادر و خواهر هستند؟
این مرد در این ویدیو می گوید: من با این خانم در سال 2008 آشنا شدم، و ما در سال 2011 ازدواج کردیم. ما اولین فرزندمان را نیز در سال 2011 به دنیا آورده و دومین فرزندمان را هم در سال 2015 به دنیا آوردیم. ما 11 سال است که ازدواج کرده ایم، و در کل 13 سال است که با هم هستیم. اخیراً فهمیدیم که ما برادر و خواهریم و از این موضوع بسیار شوکه شده ایم.

جزئیات بیشتری از نحوه کشف این موضوع توسط این زوج آمریکایی، پس از اطلاع از این خبر تکان دهنده فاش نشده است. با این حال، این ویدیو تنها در 72 ساعت با هزاران لایک و بیش از 7000 کامنت بسیار وایرال شد. باید بگوییم که برخی از کاربران اینترنت از اینکه چگونه ممکن است چنین چیزی رخ داده باشد، متحیر بودند. کامنت های ارسال شده برای این ویدیو بسیار خواندنی می باشند.

 

واکنش کاربران به ازدواج برادر خواهر آمریکایی
کاربران تیک تاک، می‌خواستند بدانند که آیا خانواده‌های این زوج در مراسم عروسی شان شرکت کرده‌اند یا برای دیدارهای خانوادگی دور هم جمع شده‌اند یا خیر. برخی دیگر هم همدردی خود را با این زوج ابراز کردند و نگران بودند که آنها چگونه می توانند با چنین کشف ناراحت کننده ای کنار بیایند. برخی هم بحث را به شوخی کشیده و گفتند که چگونه از روی ظاهرشان نفهمیدند که بردار و خواهر هستند.

زن و شوهری که فهمیدند برادر و خواهر هستند + عکس

باید بگوییم که برخی از کاربران هم این سوال را مطرح کردند که چرا آن دو چنین جنبه خصوصی از زندگی خود را برای عموم فاش می کنند. آنها می گویند که چنین چیزهایی نباید در بین عموم مطرح شود. در ادامه باید بگوییم که فهمیدن اینکه زوج ها خواهر و برادر هستند آنقدرها هم که فکر می کنید نادر نیست. مثلا یک زوج برزیلی در سال 2014 متوجه شدند که خواهر و برادر هستند.

 

آنها پس از یک ازدواج هفت ساله و بزرگ کردن یک دختر شش ساله متوجه این موضوع شده بودند. همچنین در سال 2011، یک زوج آفریقای جنوبی که به مدت پنج سال با هم بودند، فهمیدند که در واقع خواهر و بردار هستند. هنگامی که این زوج اهل آفریقای جنوبی، یکدیگر را به خانواده های خود معرفی کردند، متوجه شدند که در واقع خواهر و برادری هستند که به دلیل طلاق والدینشان از هم جدا شده بودند.

مطالب پيشنهادي

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها