سرگرمی, تفریحی- هایپرسان - Hipersun.ir

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 87 admin
1 166 minagarmehei
0 77 minagarmehei
1 121 behi16
0 79 azita20
0 74 mehrdadabd
0 63 mehrdadabd
0 75 azita20
0 64 azita20
0 72 somayeh72
0 67 azita20
2 578 nazaninr
0 143 admin
0 163 admin
0 149 admin
0 142 admin
0 224 admin
0 179 admin
0 416 admin
1 309 souri92

زن استرالیایی که تخت خواب خود را اجاره می دهد و درآمد بالایی دارد!

زن استرالیایی که تخت خواب خود را اجاره می دهد یک بیزنس جدید راه انداخته است. این زن که مونیک جرمیا نام دارد، راهی جدید برای کسب درآمد بی دردسر پیدا کرده است.

زن استرالیایی که تخت خواب خود را اجاره می دهد 
زن استرالیایی که تخت خواب خود را اجاره می دهد یک بیزنس جدید راه انداخته است. این زن که مونیک جرمیا نام دارد، راهی جدید برای کسب درآمد بی دردسر پیدا کرده است. او نیمی از تختخواب خودش را به غریبه ها اجاره می دهد. مونیک گفته است که نام این بیزنس را تختخواب گرم گذاشته است. البته قبلا هم این روش کسب درآمد وجود داشت اما نه به صورت دونفره!

 

خانم مونیک جرمیا زمانی که به شدت به پول نیاز داشت و بدهکار بود، یک راه جدید برای کسب درآمد پیدا کرد. او نامزد قدیمی خودش را ملاقات کرد و فهمید که او به دنبال جایی اجاره ای برای خواب است. بنابراین به او پیشنهاد داد که نیمی از تخت خواب گرمش را به او اجاره دهد. و اینگونه بود که کسب و کار جدید او جریان یافته و درآمد خوبی هم از این راه دارد.

 
 

اجاره تخت خواب در استرالیا
این زن اعتقاد دارد که بیزنس املاک، آینده جهان است. بنابراین او راهی جدید پیش روی کسانی گذاشته است که به دنبال جای خواب ارزانی هستند. البته او تاکید کرده است که تخت خواب گرم، فاقد روابط جنسی و احساسی است. این نوع اجاره جای خواب، فقط نیمی از تخت خواب را در بر گرفته و افراد نمی توانند رابطه احساسی با او داشته باشند.

زن استرالیایی که تخت خواب خود را اجاره می دهد و درآمد بالایی دارد!

اجاره تخت خواب در استرالیا

باید بگوییم که مونیک درآمد بسیار خوبی هم از این راه دارد. وی برای اجاره یک ماه نیمی از تختخواب خودش، حدود 650 دلار دریافت می کند. حال، اجازه دهید که کمی به گذشته این زن و اینکه چگونه این راه برای کسب درآمد را پیدا کرده است. مونیک قبل از دوران شیوع کرونا، زندگی متوسطی داشت، اما بعد از همه گیری همانند بسیاری از افراد او هم دچار ضررهای مالی شد.

 

 

مونیک جرمیا چگونه به این ایده دست یافت؟
خانم جرمیا در زمان کرونا در تامین هزینه های زندگی خود دچار مشکل شده و قسط های او هم به تاخیر افتاده بود. همچنین به خاطر قرنطینه او نمی توانست جایی را به کسی اجاره بدهد. بنابراین، او باید به فکر راه جدید و نوآورانه ای برای کسب درآمد خود فکر می کرد. در آخر هم مونیک، فهمید که می تواند با اجاره دادن نیمی از تخت خوابش، درآمد خوبی بدست بیاورد.

زن استرالیایی که تخت خواب خود را اجاره می دهد و درآمد بالایی دارد!

مونیک جرمیا

در زمان همه گیری کرونا و بعد از آن، جهان دچار تورم شده و هزینه های زندگی بسیار بالا رفته است. بعد از جنگ اوکراین هم قیمت های مواد غذایی با افزایش چشمگیری در جهان رو به رو شد. اما بزرگترین دردسر مردم خصوصا در کشورهای پیشرفته، پیدا کردن جای خواب و یک سقف بالای سر می باشد. اجاره ها بسیار بالا بوده و هر کسی قادر به اجاره خانه نیست.

 

افراد به همین دلیل هم رو به اجاره تخت خواب آورده اند. بسیار از کاربران در شبکه های اجتماعی این وضعیت جهان را بسیار تاسف بار توصیف کرده اند. کاربران همچنین در شبکه های اجتماعی از کسب و کار این زن استرالیایی انتقاد کرده اند. آنها می گویند، غم انگیز است که افراد مجبور باشند تا نیمی از تختخواب یک نفر را برای خوابیدن اجاره کنند.

 

 

علاقه مندان چگونه می توانند تخت خواب اجاره کنند؟
به هر حال مونیک گفته که از کار خودش راضی است و به ایده هایی که برای کسب درآمد دارد، افتخار می کند. این روزها افراد بسیار زیادی همانند مونیک، تخت خواب خود را به افرادی که نیازمند آن هستند اجاره می دهند. البته اگر اجاره ها را در نظر بگیریم می بینیم که اوضاع واقعا غم انگیز است. افراد باید حدود 30 میلیون تومان در ماه برای نیمی از تخت خواب یک نفر اجاره دهند.

زن استرالیایی که تخت خواب خود را اجاره می دهد و درآمد بالایی دارد!

زن استرالیایی که تخت خواب خود را اجاره می دهد 

مونیک گفته که این یک روش سنتی برای کسب درآمد او و ارائه خدمات به افراد می باشد. این زن برای دیگران دعوت نامه می فرستد تا از تختخواب او استفاده کنند و تقریباً 650 دلار در ماه درآمد دارد. آن هم به این خاطر که به دیگران اجازه می دهد با او در یک تخت شریک شوند. وی قبل از اجاره تختخواب برای افراد روشن می کند که عشق بازی یا رابطه جنسی در کار نیست.

مطالب پيشنهادي

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها