زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:20 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 51
نویسنده پیام
azita20 آفلاین


ارسال‌ها : 11
عضویت: 12 /3 /1395

تشکر شده : 8
آيفون‌ها از اين پس هر سه سال يکبار تغيير مي‌کنند
بر اساس گزارش جديدي که منتشر شده است، اپل مي‌خواهد چرخه‌ي دو ساله‌ي ساخت آيفون‌هاي جديد را به کنار بگذارد. تا به امروز، اپل از سيستم «تيک-تاک» اينتل در ساخت آيفون‌هاي‌اش استفاده مي‌کرد؛ يعني يک سال، آيفون جديدي معرفي مي‌شد و سال آينده، اپل همان گوشي را به صورت سخت‌افزاري ارتقا مي‌داد. براي مثال، اپل iPhone 6 و iPhone 6 Plus را عرضه و يک سال پس از آن، با حفظ ظاهر گوشي، آن‌ها را در قالب دو گوشي iPhone 6s و iPhone 6s Plus ارتقاي سخت‌افزاري داد.

چرخه‌ي جديد ساخت آيفون‌ها، به دليل کاهش فروش اين گوشي‌ها به وجود آمده است.

با اين اوصاف، انتظار داشتيم تا با عرضه‌ي آيفون 7، شاهد تغييرات بزرگي در اين گوشي‌ها باشيم، اما شايعات تا به امروز اين موضوع را رد کرده‌اند. همانطور که در تصويرها ديده‌ايم، آيفون 7، از نظر ظاهري تفاوت زيادي با آيفون 6 ندارد.

iPhone7

اين طور که نظر مي‌رسد، اپل از اين پس هر سه سال يک بار، گوشي‌هاي‌اش را ارتقاي بزرگ خواهد داد. سري آيفون‌هاي 6 و 6s و 7 اولين چرخه‌ي سه ساله‌ي اپل را رقم خواهند زد. يعني اگر مي‌خواهيد آيفون بزرگ بعدي اپل را ببينيد، بايد براي مدل 2017 صبر کنيد.

طبق گزارش منتشر شده، چرخه‌ي جديد ساخت آيفون‌ها، به دليل کاهش فروش اين گوشي‌ها به وجود آمده است. اپل انتظار ندارد امسال، به اندازه‌ي سال 2015 بتواند آيفون بفروشد. به طور کلي، انتظار زيادي از آيفون امسال نداشته باشيد.

امضای کاربر : پمپ خلاء
یکشنبه 16 خرداد 1395 - 18:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از azita20 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :